Odstąpienie od umowy

5 ODSTĄPIENIE OD UMOWY, ZWROTY, REKLAMACJE

a) Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną. Wady fizyczne (uszkodzenia) powinny być zgłaszane bezzwłocznie, najpóźniej w terminie 7 dni od daty otrzymania wysyłki.

b) Konsument, który zawarł umowę sprzedaży na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy w Sklepie). Formularz odstąpienia od umowy można pobrać klikając TUTAJ.  Prosimy o odesłanie produktu wraz z wypełnionym formularzem. Prawo odstąpienia od umowy przez Klienta w ciągu 14 dni (zgodnie z Art. 38 pkt. 3 ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.) nie przysługuje klientowi, który złożył w Sklepie Zamówienie Specjalne, tzn. kiedy przedmiotem świadczenia jest Produkt wyprodukowany według specyfikacji klienta, lub Produkt o niestandardowym rozmiarze lub długości.

c) Reklamacje oraz chęć zwrotu mogą być złożone w formie elektronicznej i przesłane na adres info@organizer-slubny.pl W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi.

d) Prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży przysługuje Klientowi jedynie w stosunku do Produktu, który zostaje zwrócony w niezmienionym stanie, który był używany jedynie w zakresie niezbędnym do zapoznania się z jego charakterem, właściwościami i funkcjonowaniem. Prosimy o wysyłanie produktów wraz z nieuszkodzonym opakowaniem.

e) Klient odpowiada za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z posługiwania się nimi w sposób wykraczający poza czynności konieczne do ustalenia ich charakteru, właściwości i funkcjonowania.

f) Klient powinien odesłać Sprzedawcy produkt na adres: KIMI-ARTS, ul. Ożarowska 40/42 (dok D3), 05-850 Duchnice. Prosimy o odesłanie towaru wraz z formularzem odstąpienia od umowy. Koszt zwrotu towaru ponosi klient. W związku z tym sprzedawca nie odbiera kierowanych do niego przesyłek odesłanych za pobraniem i nie odpowiada za koszty związane z takimi przesyłkami.

g) W przypadku odstąpienia od umowy, o którym mowa w paragrafach poprzednich, Umowę Sprzedaży pomiędzy Klientem a Sprzedawcą uważa się za niezawartą.

h) W razie odstąpienia Klienta od umowy, Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zwrócić Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy w Sklepie).

i) Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności Klientowi do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania.

j) Koszt zwrotu towaru ponosi Kupujący.

§6 INNE

a) W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

pixel